Obsah:
- jak si připravit a vést efektivní poradu či meeting
- typy porad podle jejich účelu, cíle, zaměření – jak si je připravit
- vedení porady – základní pravidla, struktura porady, postupy
- typy účastníků porady – koho tam mohu mít, jak jej aktivně zapojit, jak s ním jednat
- zápisy z porady – forma, struktura, pravidla
- obtížné situace na poradě – jak jim předcházet, jak je účinně řešit
Forma:
- 1denní trénink
- praktický nácvik vedení porady s následným vyhodnocením a doporučeními
- velký důraz na praktickou přípravu struktury porady a aktivní moderaci
Přínos:
- manažeři zvládnou přípravu na profesionální poradu či meeting
- budou umět vést poradu tak, aby porada lidi zaujala, bavila a přitom měla i efekt
- zvládnou v praxi vyřeší jakoukoliv obtížnou situaci vzniklou na poradě (pasivita, agresivita, námitky, kritiky…)