Obsah:

  • profil profesionálního obchodníka – co vše musí zvládat
  • struktura prodejního rozhovoru, příprava na obchodní jednání 
  • zahájení obchodního jednání – jak efektivně zahájit schůzku, verbální a neverbální projev
  • analýza – zjišťování potřeb – dovednost kladení správných otázek
  • prezentace návrhu řešení zákazníkovi – jak efektivně prezentovat klientovi užitky 
  • zvládání námitek – námitka, její podstata, jak vzniká a jak ji eliminovat
  • uzavírací techniky prodeje – jak získat souhlas klienta

Forma:

  • 2denní trénink
  • 60% praktický nácvik reálných situací se zpětnou vazbou / 40% diskuse, cvičení, metodika
  • nácvik dovedností probíhá i formou videotréninku s intenzivní zpětnou vazbou

Přínos:

  • obchodníci si osvojí praktickou metodiku vedení prodejního rozhovoru
  • naučí se správné přípravě na jednání a struktuře vedení prodejního rozhovoru
  • vytvoří si profesionální návyky vedení jednání a zvýší tak svou prodejní efektivitu