Základní prodejní dovednosti
Obsah:
- profil profesionálního obchodníka – co vše musí zvládat
- struktura prodejního rozhovoru, příprava na obchodní jednání
- zahájení obchodního jednání – jak efektivně zahájit schůzku, verbální a neverbální projev
- analýza – zjišťování potřeb – dovednost kladení správných otázek
- prezentace návrhu řešení zákazníkovi – jak efektivně prezentovat klientovi užitky
- zvládání námitek – námitka, její podstata, jak vzniká a jak ji eliminovat
- uzavírací techniky prodeje – jak získat souhlas klienta
Forma:
- 2denní trénink
- 60% praktický nácvik reálných situací se zpětnou vazbou / 40% diskuse, cvičení, metodika
- nácvik dovedností probíhá i formou videotréninku s intenzivní zpětnou vazbou
Přínos:
- obchodníci si osvojí praktickou metodiku vedení prodejního rozhovoru
- naučí se správné přípravě na jednání a struktuře vedení prodejního rozhovoru
- vytvoří si profesionální návyky vedení jednání a zvýší tak svou prodejní efektivitu