Obsah:

  • nákupní motivy a potřeby zákazníků – jejich typy, příčiny, jak je rozpoznat
  • analýza před prodejním rozhovorem s klientem – co vše a jak si připravit
  • otázky v analýze – typy, formy jejich použití, konkrétní příklady využití v praxi
  • otevřené a uzavřené otázky
  • SPIN metoda jako nástroj ke zjištění potřeb klienta – jak s ní pracovat
  • technika komunikačního trychtýře – jaké otázky klást a kdy použít
  • otázkovník – tvorba účinných otázek, které mohu využít při analýze zákazníka

Forma:

  • 2denní trénink
  • 60% praktický nácvik se zpětnou vazbou / 40% diskuse, cvičení, metodika
  • nácvik dovedností probíhá i formou videotréninku s intenzivní zpětnou vazbou

Přínos:

  • obchodníci se naučí pracovat s kvalitními otázkami při analýze klienta
  • naučíme je používat metodu SPIN, která jim pomůže zjistit skutečné potřeby a motivy klienta
  • zvýšení kvality jejich analýzy jim přinese rychlejší uzavírání obchodních příležitostí