Obsah:

  • profesionální příprava na obchodní jednání – stanovení cílů, analýza klienta
  • 5 kroků profesionálního prodejního rozhovoru 
  • úvod jednání – struktura zahájení schůzky, práce s „prvním dojmem“, „řeč těla“, slovní projev
  • jak provádět analýzu klienta a účinně zjistit potřeby zákazníků – otázky, naslouchání
  • účinná prezentace návrhu řešení klientovi – technika „V – V – U“ (Vlastnosti, Výhoda, Užitek)
  • námitky – jak jim předcházet, jak je konstruktivně zvládat – postup
  • jak uzavírat obchod podle situace v jednání a podle typu klienta

Forma:

  • 2denní trénink
  • 60% praktický nácvik se zpětnou vazbou / 40% diskuse, cvičení, metodika
  • nácvik probíhá i formou videotréninku s intenzivní zpětnou vazbou

Přínos:

  • obchodníci si osvojí ověřenou metodu 5 kroků prodejního rozhovoru
  • budou profesionálně zvládat jednotlivé kroky prodejního jednání
  • zvýší tak svoji efektivitu v jednání s klienty a v kratším čase i prodejní výkonnost