Akvizice – jak získat nové klienty
Obsah:
- kdo jsou naši potenciální zákazníci – kde a jak je hledat a oslovovat
- efektivní postupy v akviziční činnosti obchodníka
- psychologie akvizičního jednání – jak pracovat s nezájmem, nedůvěrou, neochotou při prvotním oslovení
- principy neurosellingu – jak odhalit a včas eliminovat možné strachy a obavy potenciálního klienta
- akviziční telefonát potenciálnímu klientovi – na co se připravit před voláním, co eliminovat
- jak vést maximálně efektivně akviziční schůzku – aktivní moderace schůzky, pravidla profesionální analýzy potenciálního klienta
Forma:
- 2denní trénink
- 80% nácvik konkrétních akvizicí klientům, 20% diskuse, metodika
- součástí tréninku je i audio a videorozbor konkrétních akvizicí se zpětnou vazbou (volání, osobní schůzky)
Přínos:
- obchodníci zvládnou přípravu na telefonní akvizici či akviziční jednání u klienta
- budou vybaveni nástroji pro to, aby provedli dokonalou analýzu akvizovaného klienta
- zvýší akviziční efektivitu – u více klientů dříve dojdou ke spolupráci a k obchodování