Obsah:

  • námitky v obchodě – proč vznikají, jak je identifikovat a jak k nim přistoupit
  • jak předcházet námitkám a připravit se na ně argumentačně
  • cenová námitka – z čeho vzniká, jak se k ní postavit v jednání s klientem
  • příprava na zvládání námitek – tvorba tzv. námitkovníku a argumentáře
  • postup při zvládání námitky – 5 kroků k řešení námitky
  • technika tzv. kompenzace při argumentaci klientovi
  • nejčastější typy námitek – jak k nim přistupovat, aby mne „neobtěžovaly“ 

Forma:

  • 2denní trénink
  • 60% praktický nácvik reálných situací se zpětnou vazbou / 40% diskuse, cvičení, metodika
  • nácvik dovedností probíhá i formou videotréninku s intenzivní zpětnou vazbou

Přínos:

  • obchodníci začnou vnímat námitku jako příležitost, nikoliv jako překážku
  • osvojí si postup řešit námitky účinným postupem 5 kroků jejího zvládnutí
  • budou schopni rychleji zjistit podstatu námitek a rychleji klientovi námitku vyřešit