Typy zákazníků – jak na ně
Obsah:
- jak rozpoznat typ člověka – v kterých projevech to odhalit
- MBTI typologie osobnosti aneb jaký jsem já typ člověka – co jsou mé „plusy“ a co mé „brzdy“
- „Barevná“ typologie 4 osobnostních preferencí – čím jsou jednotlivé typy charakteristické
- jak přistupovat k různým typům v jednání – postupy, příklady
- sebereflexe vlastního typu osobnosti – formou testů a zpětné vazby
- preferované a situační chování – co to je a jak s tím u sebe pracovat
- vliv typu osobnosti na průběh jednání, pravá a levá hemisféra v osobnosti člověka
Forma:
- 2denní trénink
- trenér vede účastníky k sebereflexi formou sehrávek, testů, diskuse a skupinových cvičení
- účastníci cvičí komunikaci s různými typy, aby se naučili vnímat odlišnost partnerů v jednání
Přínos:
- účastníci tréninku poznají v rámci sebereflexe a zpětné vazby svůj vlastní osobnostní typ
- na tréninku si popíšou své silné preference v jednání a zároveň odhalí i své „brzdy“
- v praxi se tak budou umět více přizpůsobovat typu klienta a budou efektivnější v jednání