Obsah:

  • základní pravidla telefonování – jak správně komunikovat po telefonu
  • telefonní akvizice – co dělat a čemu se vyhnout, příprava na volání
  • přesné a nepřesné vyjadřování, chyby ve verbální komunikaci
  • řešení námitek po telefonu
  • typy zákazníků, s nimiž se mohu setkat, jak s nimi komunikovat 
  • jak jednat s nepříjemným zákazníkem po telefonu
  • vhodné reakce, ovládání emocí v telefonní komunikaci
  • profesionální ukončení rozhovoru

Forma:

  • 1 nebo 2denní trénink
  • důraz na praktické procvičování telefonní komunikace s klienty
  • 80% praktický nácvik s následným audiorozborem a zpětnou vazbou
  • doporučujeme skupinu do 6 – 8 lidí za účelem maximálního nácviku

Přínos:

  • trénovaní si vytvoří návyky vedení profesionálního telefonátu
  • naučí se vést hovor efektivně a zvládat všechny jeho „nástrahy“
  • zvýší tak efektivitu dojednávání schůzek s potenciálními klienty