Obsah:

  • asertivita jako způsob řešení konfliktů – co je a co není asertivita, jak ji účinně používat
  • typy konfliktů v pracovních týmech, role emocí a rozumu při řešení konfliktů
  • jaké typy lidí mohu mít v pracovním týmu a jak s nimi efektivně jednat – techniky, postupy
  • manipulátoři v pracovním kolektivu – jak je rozpoznat z jejich projevů a včas eliminovat
  • základní asertivní techniky manažera
  • jak reagovat na oprávněnou a neoprávněnou kritiku, jak na agresory či pasivní jedince

Forma:

  • 1denní trénink
  • důraz na praktické procvičování konkrétních konfliktních situací z pracovní praxe
  • po každé sehrávce detailní rozbor se zpětnou vazbou a doporučeními pro manažery

Přínos:

  • manažeři odejdou vybaveni nástroji pro zvládání obtížných situací v pracovním týmu
  • naučí se zvládat různé negativní projevy a bránit se manipulacím v pracovním prostředí skrze používání osvědčených asertivních technik
  • budou schopni již v zárodku eliminovat negativní jevy, čímž vytvoří zdravě fungující tým lidí