Obsah:
- asertivita jako způsob řešení konfliktů – co je a co není asertivita, jak ji účinně používat
- typy konfliktů v pracovních týmech, role emocí a rozumu při řešení konfliktů
- jaké typy lidí mohu mít v pracovním týmu a jak s nimi efektivně jednat – techniky, postupy
- manipulátoři v pracovním kolektivu – jak je rozpoznat z jejich projevů a včas eliminovat
- základní asertivní techniky manažera
- jak reagovat na oprávněnou a neoprávněnou kritiku, jak na agresory či pasivní jedince
Forma:
- 1denní trénink
- důraz na praktické procvičování konkrétních konfliktních situací z pracovní praxe
- po každé sehrávce detailní rozbor se zpětnou vazbou a doporučeními pro manažery
Přínos:
- manažeři odejdou vybaveni nástroji pro zvládání obtížných situací v pracovním týmu
- naučí se zvládat různé negativní projevy a bránit se manipulacím v pracovním prostředí skrze používání osvědčených asertivních technik
- budou schopni již v zárodku eliminovat negativní jevy, čímž vytvoří zdravě fungující tým lidí