Obsah:

  • asertivita jako způsob řešení konfliktů – co je a co není asertivní chování
  • typy konfliktů – spor a problém, věcné a emocionální řešení konfliktů
  • vliv emocí a rozumu v konfliktních situacích
  • jak se naučit asertivitě skrze práci s vlastní emoční inteligencí (EQ)
  • manipulace – jak ji rozpoznat a řešit
  • typy manipulátorů – jak na ně reagovat a eliminovat je
  • zvládání kritiky – oprávněné, neoprávněné, jak zvládat osobní a emotivní útoky v praxi
  • postup účinného řešení námitek a invektiv v 5 krocích

Forma:

  • 2denní trénink
  • hraní konkrétních situací z praxe účastníků se zpětnou vazbou
  • účastníci se učí asertivním technikám přímo v rolových sehrávkách, které jsou poté rozebírány s lektorem a ostatními účastníky

Přínos:

  • naučíte se zvládat různé konfliktní situace a konkrétní „potížisty“
  • vytvoříte si návyk používat v dané situaci konkrétní asertivní techniku zmírňující konflikty a napomáhající konstruktivnímu řešení obtížné situace
  • zvýšíte svoji efektivitu při řešení konfliktních situací