Profesionální obchodní jednání
Obsah:
- profesionální příprava na obchodní jednání – stanovení cílů, analýza klienta
- 5 kroků profesionálního prodejního rozhovoru
- úvod jednání – struktura zahájení schůzky, práce s „prvním dojmem“, „řeč těla“, slovní projev
- jak provádět analýzu klienta a účinně zjistit potřeby zákazníků – otázky, naslouchání
- účinná prezentace návrhu řešení klientovi – technika „V – V – U“ (Vlastnosti, Výhoda, Užitek)
- námitky – jak jim předcházet, jak je konstruktivně zvládat – postup
- jak uzavírat obchod podle situace v jednání a podle typu klienta
Forma:
- 2denní trénink
- 60% praktický nácvik se zpětnou vazbou / 40% diskuse, cvičení, metodika
- nácvik probíhá i formou videotréninku s intenzivní zpětnou vazbou
Přínos:
- obchodníci si osvojí ověřenou metodu 5 kroků prodejního rozhovoru
- budou profesionálně zvládat jednotlivé kroky prodejního jednání
- zvýší tak svoji efektivitu v jednání s klienty a v kratším čase i prodejní výkonnost