Námitky, argumentace v prodeji
Obsah:
- námitky v obchodě – proč vznikají, jak je identifikovat a jak k nim přistoupit
- jak předcházet námitkám a připravit se na ně argumentačně
- cenová námitka – z čeho vzniká, jak se k ní postavit v jednání s klientem
- příprava na zvládání námitek – tvorba tzv. námitkovníku a argumentáře
- postup při zvládání námitky – 5 kroků k řešení námitky
- technika tzv. kompenzace při argumentaci klientovi
- nejčastější typy námitek – jak k nim přistupovat, aby mne „neobtěžovaly“
Forma:
- 2denní trénink
- 60% praktický nácvik reálných situací se zpětnou vazbou / 40% diskuse, cvičení, metodika
- nácvik dovedností probíhá i formou videotréninku s intenzivní zpětnou vazbou
Přínos:
- obchodníci začnou vnímat námitku jako příležitost, nikoliv jako překážku
- osvojí si postup řešit námitky účinným postupem 5 kroků jejího zvládnutí
- budou schopni rychleji zjistit podstatu námitek a rychleji klientovi námitku vyřešit