Obsah:

  • pravidla účinné prodejní prezentace – osoba obchodníka jako nejdůležitější „produkt“ v úvodu prezentace
  • složky prodejní komunikace a jejich vliv na prodejní výsledek
  • správná struktury prodejní prezentace – profesionální postup v prodejní prezentaci – čím začít, co využívat v prezentování, jak zakončovat prezentaci
  • verbální, neverbální projev, obsah a forma komunikace – co vše musí obchodník zvládat ve svém projevu
  • tvorba prvního dojmu – pravidlo „4/20“, práce s „prvním dojmem“
  • obchodník – firma – produkt v prodejní prezentaci
  • jak profesionálně vizualizovat návrh řešení u klienta
  • vlastnosti – výhody – užitky produktu – postup v prodejní prezentaci
  • jak řešit klientovi jím požadované potřeby a ve správnou chvíli mu prodávat správné užitky
  • jak prezentovat různým zákazníkům poptávané užitky v prodejní prezentaci

Forma:

  • 2denní trénink
  • 60% nácvik konkrétních situací z obchodní praxe , 40% diskuse, metodika
  • videorozbor konkrétních obchodních prezentací účastníků se zpětnou vazbou

Přínos:

  • obchodníci se naučí pracovat se všemi složkami obchodní prezentace
  • budou umět prodávat v obchodní prezentaci pravé užitky klientovi
  • rychleji tak dojdou k získání souhlasu či uzavření obchodního případu