Efektivní prodejní prezentace
Obsah:
- pravidla účinné prodejní prezentace – osoba obchodníka jako nejdůležitější „produkt“ v úvodu prezentace
- složky prodejní komunikace a jejich vliv na prodejní výsledek
- správná struktury prodejní prezentace – profesionální postup v prodejní prezentaci – čím začít, co využívat v prezentování, jak zakončovat prezentaci
- verbální, neverbální projev, obsah a forma komunikace – co vše musí obchodník zvládat ve svém projevu
- tvorba prvního dojmu – pravidlo „4/20“, práce s „prvním dojmem“
- obchodník – firma – produkt v prodejní prezentaci
- jak profesionálně vizualizovat návrh řešení u klienta
- vlastnosti – výhody – užitky produktu – postup v prodejní prezentaci
- jak řešit klientovi jím požadované potřeby a ve správnou chvíli mu prodávat správné užitky
- jak prezentovat různým zákazníkům poptávané užitky v prodejní prezentaci
Forma:
- 2denní trénink
- 60% nácvik konkrétních situací z obchodní praxe , 40% diskuse, metodika
- videorozbor konkrétních obchodních prezentací účastníků se zpětnou vazbou
Přínos:
- obchodníci se naučí pracovat se všemi složkami obchodní prezentace
- budou umět prodávat v obchodní prezentaci pravé užitky klientovi
- rychleji tak dojdou k získání souhlasu či uzavření obchodního případu